Electronics.sk Elektronika na Slovensku.



Vrchol (počítačová grafika)


Vrchol (angl. vertex) v počítačovej grafike (ale aj všeobecne v geometrii) označuje roh polygónu alebo tiež krajné body priesečníka dvoch susedných plôch polygónov. Vertex v polygóne je označovaný ako konvexný, ak vnútorný uhol rohu polygónu je menší ako 180 stupňov. Ak je uhol väčší, vrchol označujeme ako konkávny.

čítajte viac o Vrchol (počítačová grafika)

Encyklopédia: Electronics.sk > Počítačové umenie > Počítačová grafika >

Fraktály
Grafické súborové formáty
Grafický softvér
Optické rozoznávanie znakov

Počítačová 3D grafika
Počítačové hry
Vektorová grafika

VESA


Príbuzné výrazy:


Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.


Ponuka elektroniky na portáloch: